مشاوره قبل از خرید

در صورتی که آشنایی چندانی با خریدهای الکترونیکی و یا پرداخت های ارزی ندارید ، همچنین برای این که بتوانید قبل از خرید خود در مورد چگونگی شرایط انجام کار ، تعیین سیستم پرداخت الکترونیکی ، میزان هزینه ای که باید انجام دهید و همچنین تعیین کارمزد اطلاعات بیشتری کسب نمایید ، از بخش مشاوره قبل از خرید می توانید درخواست های خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت آن را بررسی و نتیجه را به شما اطلاع دهند.

پاسخ خود را میتوانید در سایت مشاهده کنید ، همچنین از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.

 

برای این کار ، در صورتی که هنوز در سایت ما ثبت نام نکرده اید ، لطفا ایــنــجــا را کلیک کنید.

سپس وارد سایت شده ، از گوشه سمت راست بالا ، گزینه خرید از ما را انتخاب نمایید :

 

سپس در صفحه باز شده ، گزینه “مشاوره قبل از خرید” را مطابق شکل زیر انتخاب نمایید و فرم آن را تکمیل کنید :

 

 

برای بزرگ نمایی بر روی تصویر کلیک نمایید :

 

مبلغ : مبلغی که درخواست خرید آن را دارید در کادر وارد نمایید.این مبلغ را از سایت فروشنده استعلام کرده و سپس وارد کنید.دقت نمایید در صورتی که عدد را بصورت اعشاری وارد نمایید با پیغام خطا مواجه خواهید شد ، لذا عدد را رو به بالا رند کرده و سپس وارد نمایید به عنوان مثال در صورتی که قصد خرید ۵.۷$ را دارید ، عدد ۶ را وارد نمایید.

 

واحد پول : واحد پولی که قصد دارید خرید شما بر اساس آن انجام گیرد را از طریق منو انتخاب نمایید.در این بخش حتما دقت کنید که واحد پولی را بطور صحیح انتخاب نموده باشید چرا که در محاسبه هزینه خرید و همچنین کارمزد تاثیر خواهد داشت.

 

توضیحات : در صورتی که برای خرید محصول و یا هر مورد درخواستی دیگر ، ملاحظات خاصی باید رعایت گردد و یا خرید در تاریخ و ساعت خاصی قرار است انجام شود ، حتما در بخش توضیحات بطور کامل و دقیق شرح دهید.

 

ضمیمه : اگر درخواست خرید محصول از سایت خارجی دارید ، لطفا لینک آن صفحه را برای ما در این بخش مشخص فرمایید تا امکان بررسی خرید آن در سایت مذکور وجود داشته باشد.

حتما قبل از درج لینک در این بخش ، یکبار در تب جدید در مرورگر خود آن را باز نمایید و بررسی کنید تا مطمئن شوید محصولی که قصد خرید آن را دارید در همین صفحه قرار دارد و لینک را بدرستی وارد نموده اید.

 

در نهایت ، پس از انتخاب گزینه ارسال پیام ، کارشناسان سایت درخواست شما را بررسی و پاسخ خواهند داد.

شما میتوانید از سمت راست بالا با انتخاب گزینه “درخواست ها” وضعیت آن را بررسی فرمایید.

 

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر در زمینه

روند بررسی درخواست ها در EpaymentHub.com

ایــنــجــا را کلیک نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *