وسترن یونیون چیست؟

کمپانی Western Union (وسترن یونیون) یک صرافی بین المللی است که با بیش از ۱۵۰ سال سابقه ی فعالیت و ۳۸۰۰۰۰ شعبه در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه ی انتقال سریع و بدون محدودیت پول در سراسر دنیا است.

 

روش کار :

تیم ما  مبلغ موردنظر  را با مراجعه حضوری به یکی از شعبه های وسترن یونیون پرداخت  نموده و مشخصات گیرنده اعلام می شود . سپس وسترن یونیون کد  ( MTCN)  می دهد . گیرنده  با همراه داشتن مدرک شناسایی عکس دار به شعبه شرکت در شهر خود رفته و پس از دادن کد MTCN، پول را دریافت می کند.

 

 

سوالات متداول :

 راه های انتقال پول از طریق وسترن یونیون؟

۱- شما میتوانید مشخص کنید که شخص مورد نظر شخصا پول را نقدا دریافت کند که در این حالت فقط نیاز به کشور مقصد، نام و نام خانوادگی شخص مورد نظر است. بعد از ارسال ۱ دقیقه بعد گیرنده میتواند با کد ۱۰ رقمی که رمز انتقال است پول را دریافت کند.

۲- میتوانید از شرکت تقاضا کنید که پول را به حساب شخص مورد نظر واریز کند که در این حالت ۱-۲ روز کاری بعد پول به حساب گیرنده خواهد نشست.

 

 چه نوع ارزی در انتقال وسترن یونیون پشتبانی می گردد ؟

معمولا شما نمیتوانید ارز دلار را به همه کشورها انتقال دهید. در ۹۰ درصد اوقات فقط ارز محلی مورد قبول  است. به عنوان مثال شما نمیتوانید مشخص کنید که گیرنده در انگلستان ۵۰۰ دلار برداشت کند بلکه باید مشخص کنید که گیرنده در انگلستان چند پوند میتواند برداشت کند.

وسترن یونیون معمولا فقط ارز کشور مقصد را پشتیبانی میکند. فقط در برخی کشورهای محدود است که میتوانید مشخص کنید که ارز محلی ارسال میکنید یا ارز دلار.

 

 حداکثر سقف مبلغ انتقال در وسترن یونیون چقدر است ؟

این شرکت روی نقل و انتقالات خود سقف ۵۰۰۰-۷۵۰۰ دلاری گذاشته است. به این مفهوم که شما نمیتوانید در یک انتقال بیشتر از ۵۰۰۰-۷۵۰۰ دلار انتقال دهید. در صورتی که ارز دیگری انتقال میدهید نباید با حساب تبدیل ارز در مجموع بیشتر از ۵۰۰۰-۷۵۰۰ دلار باشد.

 

 MTCN چیست؟

MTCN همان کدی است که وسترن یونیون بعد از انتقال به فرستنده میدهد تا فرستنده به گیرنده داده و گیرنده با این کد رمز میتواند پول را برداشت کند. لذا موکدا توصیه میشود این کد را در اختیار فرد دیگری غیر از گیرنده پول قرار ندهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *