کارت هدیه ویزا (پرزی کارت) چیست؟

ممکنه خرید یک کتاب یا هر چیزی که چشمتون را گرفته باشه!تقریبا هر چی که دوست دارید! کارت هدیه ویزا را راحت تهیه کنید ، راحت هدیه دهید!

 

نحوه تهیه :

این کارتها توسط یکی از همکاران ما در نیوزلند از باجه های پستی نیوزلند خریداری می شود . اسکن پشت و رو کارت برای شما ارسال خواهد شد . دقت نمایید که کارت بصورت فیزیکی به دست شما نخواهد رسید و شما از اعتبار ان می توانید در اینترنت استفاده کنید .

مزایای استفاده از کارتهای پریزی :

این کارتها صادرشده از بانک پست نیوزلند است . برای پرداخت هزینه های دانشگاه ، مهاجرت و … مربوط به سایتهای نیوزلند و استرالیا بسیار مناسب است .
مزیت دیگر آن این است که بعضی از سایتها بعد از خرید از شما اسکن پشت و رو کارت ویزا را می خواهند که شما با خرید این کارت آنرا دارید .

 

خرید :

خرید با کارت هدیه ویزا کاملا شبیه به خرید با کارت اعتباری هست.زمانی که میخواهید آنلاین خرید کنید ، شماره کارت ، تاریخ انقضاء کارت و کد CVV2 را وارد کنید.توجه داشته باشید که استفاده از کارت گیفت ویزا پس از تاریخ انقضاء که روی کارت درج شده امکان پذیر نمی باشد.

همچنین مبلغ باقیمانده کارت های منقضی شده ضبط خواهد شد.پس حتما تاریخ انقضاء را یادداشت کنید تا همواره در خاطرتون باشه و سپس با خیال راحت خرید کنید!

 

همیشه موجودی را چک کنید :

هر زمانی که بخواهید می توانید موجودی کارت هدیه ویزا خود را از طریق شماره تلفن ۱۶۴۰ ۸۰۳ ۴ ۶۴+ چک کنید.

 

بازگشایی قفل کارت پرزی کارت :

اگر شما اطلاعات پرزی کارت را در ایمیل خود دریافت کرده اید ، ممکن است کارت شما قفل باشد.شما می بایست قبل از استفاده از کارت گیفت ویزا خود قفل آن را بازگشایی کنید.

برای این کار شما به یک عدد ۴رقمی نیاز خواهید داشت که این ارقام را زمانی که شخصی کارت هدیه را برای شما خریداری کرده تعیین نموده و باید از او دریافت کنید. ۰۸۰۰ ۴۵۰ ۵۰۹

برای بازگشایی قفل پرزی کارت ایــنــجــا را کلیک کنید و یا با شماره  ۵۰۹ ۴۵۰ ۰۸۰۰ تماس بگیرید.

 

 همین الان سفارش دهید…!

Epaymenthub.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *