مانی گرم چیست؟

مانی گرم یک شرکت انتقال پول آمریکایی واقع در دالاس تگزاس است که دفاتر متعددی در اکثر کشورها دارد.حوزه فعالیت مانی گرم مرتبط به ارسال پول به سراسر جهان با سریع ترین حالت ممکن است.

 

 روش های انتقال پول :

در مانی گرم میتوانید درخواست دهید که شخص گیرنده پول شخصا به یکی از شعب مانی گرم رفته و پول خود را نقدا دریافت کند ، یا اینکه وجه به حساب بانکی وی ریخته شود.

 

سوالات متداول :

 فرق ارسال پول ازطریق MoneyGram باارسال پول از طریق بانکی (Wire Transfer) چیست؟

این دو مزایا و معایبی دارند. به این صورت که ارسال از این طریق بسیار بسیار سریعتر از حالت بانکی بوده و به این ترتیب پول ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر بانکهای رابط نخواهد شد و مستقیما و بدون هیچ دردسری به مشتری و یا دوستان شما ارسال خواهد شد.

تنها عیبی که این سرویس معمولا نسبت به سرویس ارسال بانکی دارد گرانتر بودن آن است.

در کل اگر در ارسال پول عجله دارید و یا از عدم ارسال آن بدست گیرنده واهمه دارید، ما MoneyGram را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

 فرق ارسال پول از طریق MoneyGram با ارسال پول از طریق Western Union چیست ؟

نحوه عملکرد و سرویس دهی هر دو تقریبا یکی میباشد. با این تفاوت که هر کدام شرکتهایی متفاوت هستند و نرخ قیمتهایی متفاوت دارند ولی درصد استقبال از سرویس شرکت Western Union بسیار بیشتر و گسترده تر میباشد.

در صورتیکه گیرنده شما MoneyGram را پشتیبانی میکند. بهتر است از MoneyGram استفاده کنید زیرا نسبت به رقیب خود Western Union بسیار ارزانتر می باشد.

 

 چرا هزینه ارسال پول بوسیله MoneyGram گرانتر از حواله بانکی است؟

برای اینکه ارسال از این طریق، امن تر ، بسیار بسیار سریعتر و نامحدودتر از ارسال بصورت بانکی (Wire) میباشند.

 

 من خیلی برای اجرای اینکار عجله دارم، آیا امکان انجام لحظه ای اینکار بلافاصله پس از پرداخت من میباشد؟

از آنجایی که این پرداخت ها از داخل ایران انجام می شود و باید با کارگزارن ما در خارج ایران هماهنگی صورت بگیرد ، ممکن است این هماهنگی ها از چند ساعت تا ۲۴ ساعت زمان ببرد . اما به محض انجام از سمت آنها ، اطلاعات پرداختی به شما از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود . از نظر سرعت ارسال، تنها یک ثانیه پس از خاتمه عملیات ارسال ما، شما میتوانید به راحتی مبلغ خود را در هر کشوری که بخواهید (کشورهای تحریم نشده) دریافت نمائید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *