آموزش تصویری احراز هویت در وب سایت EpaymentHub.com

پس از ثبت نام در وب سایت EpaymentHub.com ، باید مراحل احراز هویت را طی کرده تا بتوانید خرید های خود را انجام دهید.بدین منظور ابتدا از گوشه سمت راست بالا گزینه “مدیریت اطلاعات” راانتخاب نمایید :

 

epaymenthub

 

صفحه زیر برای شما باز خواهد شد ، بر روی گزینه احراز هویت طبق شکل زیر کلیک نمایید :

 

epaymenhub

 

پس از ورود به صفحه احراز هویت ، ۵ مرحله پیش روی شماست که جهت فعالیت در وب سایت ، دو مرحله را هم تایید گرفته باشید ، امکان فعالیت را خواهید داشت.

با اینحال بهتر است که به جهت جلوگیری از هرگونه مشکل در آینده در خصوص مسائل هویتی و همچنین افزایش ضریب امنیت ، تمامی مراحل را تکمیل نمایید.

 

epaymenthub

 (( جهت بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید ))

این ۵ مرحله شامل :

 

ایمیل : در صورتی که ایمیل خود را به درستی وارد نموده باشید ، از طرف سایت EpaymentHub.com یک ایمیل تاییدیه  برای شما ارسال خواهد شد که لازم است آن را باز نموده و بر روی لینک تاییدیه کلیک نمایید.پس از انجام این کار ، ایمیل شما تایید خواهد شد و در صفحه احرازهویت علامت تیک سبز همانند شکل بالا به معنی تایید شده نمایش داده خواهد شد ، تا اینجا شما یک ستاره را دریافت نموده اید!

نکته : ممکن است ایمیل تاییدیه به پوشه اسپم ایمیل شما ارسال گردد،لذا حتما این پوشه را هم بررسی فرمایید.

 

تلفن : شماره تلفن ثابت خود را بهمراه پیش شماره در این قسمت بطور صحیح وارد نمایید ، جهت بررسی صحت شماره تلفن واردشده و احرازهویت شخص ثبت نام کننده ، با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت پاسخگویی ، این مرحله هم تایید خواهد شد و ستاره آن را دریافت می کنید.

 

تصویر کارت ملی : جهت بررسی صحت اطلاعات شناسنامه ای که هنگام ثبت نام وارد نموده اید ، لازم است تصویر کارت ملی خود را در این بخش بارگزاری فرمایید.دقت نمایید تا تصویر کیفیت لازم را داشته باشد و اطلاعات آن کاملا خوانا و مشخص باشد ، در غیراینصورت تایید نخواهد شد.همچنین فقط تصویر کارت ملی شخصی که ثبت نام نموده و اطلاعات آن در سیستم واردشده باشد پس از بررسی تاییدخواهد شد.

 

موبایل : جهت احراز هویت شماره موبایل ، یک کد به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که لازم است در این بخش در کادر مشخص شده وارد نموده و تایید را انتخاب کنید ، در صورتی که کد را بدرستی وارد نموده باشید بطور خودکار از طرف سیستم ، شماره موبایل شما تایید خواهد شد.

 

تصویر قبض : در این مرحله لازم است تا تصویر یکی از قبض های آب ، برق ، گاز و یا تلفن که در آن آدرس و کدپستی مشخص است ، جهت بررسی صحت آدرس و کدپستی وارد شده هنگام ثبت نام ، بارگزاری فرمایید.دقت نمایید تا تصویر کیفیت لازم را داشته باشد و اطلاعات آن کاملا خوانا و مشخص باشد ، در غیراینصورت تایید نخواهد شد.

 

۵ ستاره :

به ازای هر مرحله ای که تاییدیه گرفته باشید ، یک ستاره دریافت میکنید و شرط فعالیت در سایت داشتن حداقل دوستاره می باشد ، در غیراینصورت امکان ثبت درخواست های خرید خود را نخواهید داشت.

epaymenthub

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *